Deze zaterdag gaat de E4 voor revanche tegen kampioen Vriendenschaar in de Wedstrijd van de Week. De E4 is een jong team, maar compenseert dat met een grote hoeveelheid energie en felheid. Elke bal wordt hard bevochten en dan vervolgens onder het ongenoegen van coaches Job en Thijs van extreem ver richting de korf geschoten tot dat die er op miraculeuze manier toch invliegt.
In het zaalseizoen eindigde de E4 in het onderste deel van de competitie, maar dit seizoen winnen ze een stuk meer en hebben ze knap de tweede plaats gepakt. Helaas is Vriendenschaar dus al kampioen door één gelijkspel van de E4 waar ze hadden moeten winnen, maar ze kunnen nog steeds voorkomen dat Vriendenschaar ongeslagen kampioen wordt. De eerste keer dat ze tegen elkaar speelden gingen ze heel lang gelijk op, tot de E4 het in de tweede helft lieten liggen, maar misschien kunnen Finn, Tijs, Eline, Lars, Jurre en Jelte met wat extra support dit keer de kampioenen verslaan!
Dus ben je een fan van springen voor elke bal om te voorkomen dat de tegenstander bereikt wordt, diepe ballen van de ene korf naar de andere en schoten vanaf de middellijn, dan is deze Wedstrijd van de Week iets voor jou!