Wedstrijd van de Week: Vitesse F2 – Vriendenschaar F1
Bij deze Wedstrijd van de Week zetten we de wedstrijd van de F2 in het zonnetje. Voor veel van de kinderen uit de F2 is dit hun eerste korfbaljaar, maar toch mochten ze zich afgelopen veldseizoen al kampioen noemen. De F2 neemt hier echter geen genoegen mee, want ze willen ook dit zaalseizoen kampioen worden!
Dit doen ze door goed met elkaar samen te werken, veel ballen er tussenuit te halen en deze weer snel naar de korf krijgen om het vervolgens prachtig af te maken. Zo worden weer veel wedstrijden gewonnen, hoewel dit de laatste tijd ook vaak gebeurt in een iets te spannende laatste fase.
De zaalcompetitie is dus wat lastiger. Er is een ware titelstrijd gaande tussen de teams van KCC, OZC en Vitesse. Onze F2 liet in het begin van het seizoen punten liggen tegen KCC, maar wist wel van OZC te winnen. De afgelopen weken lieten beide tegenstanders voor het kampioenschap echter punten liggen, waar Vitesse maximaliseerde. Hierdoor staat op dit moment de F2 1 punt boven KCC en OZC terwijl ze één wedstrijd minder hebben gespeeld.
Een goed uitgangspunt dus, maar de competitie duurt nog even en er zal dus elke week en dus ook deze zaterdag weer goed gespeeld moeten worden. Dus kom allemaal Eva, Noah, Fenne, Jolie, Ryan en Olivia aanmoedigen!