Ook deze week hebben we weer een Wedstrijd van de Week! Dit keer gespeeld door Vitesse F2!

De F2 is een gloednieuw team, dat dit veldseizoen pas voor het eerst echte wedstrijden speelt. Aan het begin was het dus even wennen, maar het gaat steeds beter! Verdiend wonnen ze afgelopen zaterdag ook voor het eerst in de competitie! Deze F2 zit vol super lieve druktemakertjes die altijd enthousiast zijn om nieuwe dingen te leren. Coaches Iris en Luuk kijken uit naar de volgende wedstrijden en hopen er wat leuks van te maken!

Aanstaande zaterdag om 9:00 uur speelt dit team tegen ZKV. Amy, Linde, Pip, Nina, Phileine en Owen zouden het super leuk vinden als je ze komt aanmoedigen bij deze spannende wedstrijd!