Deze zaterdag is het tijd voor de eerste Wedstrijd van de Week van het nieuwe veldseizoen. Dit keer is een van onze nieuwste team aan de beurt: Vitesse F3.

Deze jonge enthousiaste ploeg is nog maar net gestart met het spelen van korfbalwedstrijden. De eerste wedstrijd was even wennen, maar de kinderen begrepen het allemaal steeds meer. Het aanvallen en verdedigen ging steeds beter naarmate de wedstrijd verliep. Aan het eind van de wedstrijd liep iedereen met een blij en enthousiast gezicht van het veld af. Coaches Tara en Vera kijken erg positief en trots terug op deze wedstrijd en vertrouwen er volledig op dat Lauren, Marit, Noah, Jayce en Roshan aankomende zaterdag een leuke wedstrijd gaan spelen!