Sportcafé op EXXACT BARENDRECHT

Donderdag 3 maart tussen 19 en 20 uur ontvangt Jos Vis in Sportcafé – het enige café waar aandacht wordt geschonken-: Willem Booij. Willem is in de Barendrechtse sportwereld een bekend persoon. Hij is een opbouwer, verbinder en organisator gericht op resultaat. Op dit moment is hij niet alleen raadslid namens de EVB, maar ook voorzitter van KV Vitesse. Die club gaat 28 maart aan haar leden een ambitieus vijf jarenplan presenteren. Jos wil over dat plan meer weten.

Verder aan de telefoon Peter Kranendonk, voorzitter van TV Smitshoek, over het 17e Winter toernooi bij TV Smitshoek (van 5 tot 13 maart)

De techniek is in handen van Hans van Hengel.

De “live” uitzendingen van Sportcafé zijn iedere donderdag tussen 19.00 en 21.00 te horen op Exxact Barendrecht :106.4 FM in de regio, Ziggo digitale radio Mediabox kanaal 915, Tuneln, RadioNed (Apple CarPlay) en wereldwijd te zien via de live stream op live.exxact.nl en Ziggo Kanaal 36